Svar på frågestunden!

vad är din favorit grönsak? 
Gurka, lätt
Var ser du dig själv om tio år? 
På hästryggen i full fart att fortsätta utvecklas för att försöka nå toppen!
Tror du att du kommer bli en känd ryttare? 
Det kan man aldrig veta. Men hoppas och drömma, det gör jag varje dag! 
är du kär? :*
Med handen på hjärtat, tyvärr inte
Hur är det med ellie nu? 
Mycket bättre! :D Hon ser mycket fräschare ut när hon springer i hagen och hon är väldigt taggad, så hon blir nog glad att få komma igång! Förhoppningsvis får jag börja sätta igång henne nu i helgen! 
Dina mål med dina hästar?
Ramona är ju till salu och ska säljas, så med henne vill jag bara få en underbar sista tid tillsammans och få henne i så bra trim som möjligt till nästa ryttare! <3 
För Ellies del känner jag att jag just nu inte kan ge några klara mål, eftersom hon inte är igång. Kommer dock sätta upp nya mål så fort vi kommer igång. Men med henne vill jag komma så långt det bara går!
 
 
När ska du börja satsa på storhäst ifall du ska det? 
förhoppningsvis nästa år! 
Alltså när du fyller arton eller tidigare?
 Vill gärna innan jag fyller arton då det skulle vara otroligt roligt att rida Junior SM! 
SKA du komma till sm med ellie? :)
Jag vill det, men det är svårt att säga att vi SKA det då det är en bit kvar dit :) 
Vad är din favoritdessert? 
det här var en kuggfråga.... hmm, får nog ta och bli yoghurt desserten som vi gjorde på hemkunskapen i 7:an eller 8:an! :) 
Ibland skriver du om en ponny som du tävlar lite åt någon annan, vad är det för ponny?
Det är en c-ponny 137 hög eller något sånt har jag för mig, (döda mig inte om jag har fel nu, hehe). vet inte vad jag mer ska berätta om henne? Super söt och trevlig och possetiv till allt arbete! :D 
 
Har Ludde någon gång haft fång?
Nej det har han inte! :)
gillar du majs? :/
Ja, jag gör ju det :)
Vad anser du om popcorn? 
Fantastisk uppfinning! 
Tycker du om min bild?
Fett mycket