Lördag!

Halloj! 
 
 
Lite dålig uppdatering igår och idag från min sida, ledsen för det! Somsagt så gick tävlingen med Rmaona idag riktigt bra! :D 
 
 
På framridningen kändes hon jätteseg och jag började få panik för jag kände bara "hjälp, hur kommer det här att gå?!". Inne på framhoppningen sen piggnade hon allt till! och inne på banan sen ännu lite till! :D Kom inte helt perfekt på alla hinder, men hon kändes riktigt fin och hoppade kalas bra! :D idag satsade jag mest bara på att nolla, tog någre lite snävare svängar men en sväng tog jag ut lite mer så där drog nog tiden iväg lite, men det räckte ändå till en fjärde placering! :D Kul! Prinsessan bara fortsätter att leverera! <3
 
De som blev placerade fick även en pokal! 1:an en stor och sen blev de mindre och mindre, men vafan, det är ju kul bara att få det liksom! :) 
 
 
Är så himla ful, så ni får en stycke bild med ekorre-effekten, hehe. 
 
 
Hoppade ju efter Ramona en LB på Rednex också! Satan i gatan vad fin hon har blivit!! Kändes kanon på både framridningen och framhoppningen! Inne på banan sen kändes det också bra, hon var väldigt pssetiv och tyckte det var kul! 1:an och 2:an var inga problem, trean var sen en kombination  (vilket inte är något problem) men något läskigt var det där för det ville hon inte hoppa. Kan väl ta på mig det första stoppet där för att jag inte tog ut svängen tillräckligt bra, men hon hade lätt kunnat hoppa. Kom igen sen och då stannade hon igen, typiskt!! Som tur va så var det ju en lokal tävling, och då får man ju vägra 3 ggr innan man blir utesluten. så jag kom igen, tog ut svängen väl och så på med benen och då hoppade hon! :D berömde henne massor efter det för att hon skulle förstå att det inte var fariligt eller så och sen var det bara att fortsätta banan. Hon hoppade riktigt riktigt fint och klockrent resten av banan, men sen på sista hindret så sa hon nej och stannade. suck! Så då blev vi uteslutna... Kom bara på det igen och då hoppade hon det hur bra som helst!  Så himla synd verkligen, för hon var sååååååååå fin och hoppade suuuuuper bra! :D Så även fast vi vägrade ut oss är jag nöjd! Hon kändes så himla bra verkligen! :D Hoppas jag får tävla henne någon mer gång! :)) 
 
Nu ska jag plugga lite, innan jag far in till den stora staden för att träffa mina kära vänner. Ut och äta på resturang ska vi också göra, herregud vad vuxna vi blivit då! 
har tyärr ingen bättre, så ni får klara er med denna bild....
 
 

Ha de gött och fortsätt fråga på med massa frågor till frågestunden! Svaren kommer upp här imorgon, så passa på nu under kvällen!