Lång dag!

halloj! Varit en lång dag idag, men ändå kul!
 
Var ju iväg och hälsade på min kära Prins! Har inte träffat han nu på ca 2 år, och jag insåg inte förns när jag såg honom gå i hagen vilken stor plats han har i mitt hjärta och hur mycket jag saknar honom! Började verkligen att stört grina, hahah. Världens bästa lilla prins <3
 
Han bara krymper och krymper för varje gång jag ser honom (eller är det kanske jag som växer?) Men han är fortfarande lika go och söt! Är så himla himla glad att det var just den familjen som han bor hos som köpte honom! Han kunde inte ha fått ett bättre hem! <3 Världens sötaste lilla tjej är det som har honom och hela familjen är helt underbar! :'D Tänk vad rätt det faktiskt kan bli när man säljer en häst trots allt! Även fast jag började gråta när jag såg honom, så vet jag varför jag inte känner att saknaden efter honom är så jättestor, och det är nog just för att jag vet att han har det så himla bra! 
 
Ingen bra bild, men han är sötast iallefall <3
 
Så himla ful jag är, men det bjuder jag på för Prins är bäst <3 En bild från sist jag hälsade på honom! 
 
 
ååh fina Prinsen, tror det här var våran sista eller näst sista tävling tillsammans <3
 
 
Nu blev det mycket om Prins, men han har inte blivit nämnd på länge! Nu däremot ska jag hoppa ner i säng & sova för imorgon är det skola som gäller! Herregud vad helgerna går fort! Helt sjukt!! PUSS