skumt men häftigt!

Hej igen! 
 
Imorse innan vi åkte iväg och besiktade min nya häst så var det ju en som var ute och kollade igenom Ellie. Jag kan inte riktigt förklara vad hon gjorde eller hur hon gjorde det, men jag tror nog allt att det gav resultat!! Skumt men as häftigt!! Går verkligen inte att förklara men det var hur coolt som helst. Hon var hur som helst spänd i överlinjen men det blev mycket bättre när hon var klar. Nu ska hon vila/promeneras i två dagar och sen ska jag börja rida igång igen. Blir spännande att se om jag känner någon skillnad! :) Fick ändå upp hoppet för henne nu igen så det känns bra! :) Till sommaren ska hon vara på topp igen! :D 
 
 
 
När hon ändå var här så kollade hon bara pyttelite på Ramona, och det var bara några småsaker att fixa till min ingenting stort eller så utan hon var stark i muskulaturen! Skönt att höra det!! :) 
 
 

Nu ska jag ta och sova, mycket att göra imorgon men jag klagar inte! :D