Lördagsskola och SIHS

Godkväll! 

Var ingen härlig känsla att gå upp tidigt idag för att ta sig till skolan. Sen jag kom hem från skolan har jag pluggat och sen åkt upp till Stockholm! 


En bild från en härlig morgon tur med Ellie denna kalla morgon ❤️
Är nu framme i Globen för att komma på top ten finalen! Ska bli riktigt kul! Satt hela vägen upp i bilen och även en stund i parkeringshuset för att bli klar med en inlämning. Nu är den köar och jag kan äntligen ta helg på riktigt! 

Ska ta och shoppa en massor också, är här även hela dagen imorgon! :))) 

Måste även berätta att "min" klubb tog emot pris tidigare idag här i Globen för Sveriges bäst arrangerade dressyrtävling! Så himla bäst vi är!! 

Nu ska jag andas och ta det lugnt snart börjar det!!



#1 - Frida

Ja ska också dit imorgon hoppas vi syns!

Svar: Vad kul! Bara att komma fram och säga hej! :)
Elise Vognild