PÅSKLOV!

Åh vad underbart skönt det är med påsklov nu! Känner att jag verkligen är värd att bara ta det lugnt och ha roligt!

Hade tänkt inviga lovet med att ta en springtur, men icke. Fanns ingen tid till det då jag nu sitter och väntar på tåget! Ska nämligen åka till Maria (hon som jag köpte Ramona av) och spendera den mesta tiden av lovet hos henne! :D ska bli huuuuuuur kul som helst för jag har inte träffat henne sen jag var där på hennes födelsedag när jag hade brutit nyckelbenet ;) vi kommer väl göra det gamla vanliga som vi alltid gör, äta popcorn, baka kladdkaka (och sen äta den) och kolla på Irene huss! Ååh vilket bra lov jag kommer ha! :D

Ska bli så skönt att verkligen släppa skolan helt och hållet nu, det enda "plugg" som Jag har med mig är min bok som jag läser på svenskan. Efter lovet sen kommer det vara fullspäckad ända fram till sommarlovet, så det är bäst att ta vara på den lediga tiden :)

Hoppas ni alla får ett underbart lov! PUSS

Bjuder på en bild på mig och Geena från idag!