Godkväller!

Hej!

Ja ni, idag har vi faktiskt hunnit med en hel del ändå, haha. Började dagen med att kolla på en Irene huss innan vi fixade i stallet och sen åkte vi till marieberg en sväng. Köpte mig ett nytt spö på hööks som jag ska ha när jag hopptävlar(när det nu blir...) riktigt snyggt var det iaf! :D

När vi sedan kom hem så red vi och då fick jag rida Marias mammas häst, hehe. Kände mig inte så värst stor när jag red honom, haha. Stor över ryggen, stor bog och låååååååång hals jämfört med mina ponnysar haha. Gick väl lite sisådär ibörjan (största storhästen jag ridit va ca 164 hög eller nåt sånt, den är här 168 (om ja inte minns helt fel) och större i typen typ ;) på slutet sen så fick jag mer koll på honom och han blev riktigt fin! :D kul kul och riktigt nyttigt för mig att få prova på och rida storhäst, det är ju snart dax för mig att skaffa en ;)

Efter de gick vi in och duscha och sådant, sen nu har vi ätit massa mat och håller på att spy typ. Får se vad kvällen mer bjuder på, hoppas ni haft en bra dag och kom ihåg att det blir SOMMARTID INATT!

PUSS