Grymt avslut på veckan

Veckan började på topp nere i Skåne och slutade på topp i Vingåker. Herregud vilken fantastisk ponny jag har!

Även idag var hon som igår när jag red fram, väldigt fin, allert, lyssnade på mig, lösgjort osv. På framhoppningen likaså, väldigt bra och hoppade kalas. Jag hade start nr 2 så när första ryttaren red upp till banan hetsade jag och kom en sista gång på oxern och sen Red jag upp, men det var en efteranmäld så jag var start nr 3... Haha, jaja ;). Blev inte så bra hopp det sista på framhoppningen men det kändes ändå bra så jag hoppade inget mer innan jag gick in.

När jag kom in på banan var hon riktigt taggad och smågalopperade istället för att trava, sötan då Hon hoppade allting kalasfint! Hon var i vågplanket (hinder nr 4) så det vickade men idag var turen på våran sida så den låg kvar! :D på trippelbarren som var hinder nr 9 kom vi väldigt stort men de fixa hon som ingenting! :D till sista hindret, red jag bara på och hoppades på det bästa typ, haha ;) men hon klarade det och vi satte nollan!! TJOHOOO :DDD grinade ut från banan och när jag travade av henne och skrittade med henne, för fy satan vad Glad jag var (är)!!! :D var mycket spännande att kolla på ryttarna efter mig men tillslut var det klart och vi VANN!!! :DDDD ❤❤ heeeeelt sjukt verkligen! Blev så himlahimla glad!! :D kändes att Ellie stog och njöt på prisutdelningen, det är ju först hon vill vara! :D


Har inte så väldans mycket mer att säga förutom att min ponny är grym! Det var våran andra LA+5 och så går vi och vinner! :D WOHOOO!

Världens bästa Ellie ❤❤❤❤