Tränaträna

Hej!

Följde med Wilma till Uppsala idag då hon skulle till tandläkaren. Gick runt i lite affärer också och jag fick med mig ett par shorts hem! Behövs verkligen då jag knappt har några alls :)

När vi sen kom tillbaka till henne kastade jag mig på moppen i regnet och For hem i all hast då vi blev lite sena och jag skulle träna. Hann som tur var men ännu bättre var att Anna hade gjort iordning Ramona åt mig och skrittat fram henne, TUSENTACK!! Tränade Ramona först, mycket att träna på. Jag måste sluta mes-rida och verkligen se till så hon lyssnar på mig och vara noggrann att hon arbetar ordentligt och inte fuskar. Kändes iaf kalasbra och jag är riktigt nöjd! :D ❤

Direkt efter Ramona var det Ellies tur att bli tränad. Anna ställde åter en gång upp, gjorde iordning henne, skrittade fram henne och sen skrittade hon av Ramona och fixade henne efter. Vet inte hur jag hade klarat och hunnit med att fixa med båda hästarna på så kort tid helt själv, tusentusenmiljardertack Anna!! ❤

Ellies träning gick även den kalasbra! Måste bara våga rida ordentligt på henne också, nu är det slut med mes-ridandet! Kändes hur som helst superduper bra och fick verkligen igenom henne :D känns super bra nu inför tävlingarna i helgen. Imorgon rider jag ut och kanske lite på ängen innan vi åker, sen är det bara att kötta på torsdag! :D


Efter att ha tränat båda hästarna var det bara att sätta igång och putsa deras saker då det regnade en hel del när jag red. Sen har jag skurat hinkar, packat lite till och fixat. Tog sig sin lilla stund som det alltid gör när man pysslar med något i stallet.

Nu är jag hursomhelst inne och har fått i mig lite mat. Väntar på att en tvätt ska Bli klar så jag kan hänga upp den och sedan gå och sova. Upp tidigt imorgon För att först rida och sedan packa allt som är kvar att packa, vilket är typ väldigt mycket, haha. Fullt upp hela dan rättare sagt, senast kl 4 ska vi åka hemifrån. Eftersom mamma är i England och inte kommer hem förns torsdag kväll så kör pappa upp mig imorgon och är med mig på torsdag. (Mamma ändrade även sin resa så hon kunde komma hem tidigare och vara med mig på tävling, så bäst <3) Sen kommer mamma på torsdag kväll och sen är hon med resten av helgen. Är så himla glad att min familj ställer upp så mycket för mig. Världens bästa pappa och världens bästa mamma, det är vad jag har! <3

Puss och godnatt!

Så himla snygga, haha... Bild grå när vi va i nån affär idag!