Taggar

Har börjat packa lite smått nu inför helgens tävlingar och jag är så himla taggad!! Ska verkligen bli super kul och otroligt nyttigt.

Jag ska vara med i RS mustang cup, som är en cup på sidan av SM. Det är väldigt nyttigt och otroligt lärorikt att kolla på alla ekipage, oavsett om de tävlar SM eller inte. Jag tävlade ju samtidigt som inomhus SM som var i vintras och det var riktigt häftigt och man lär sig otroligt mycket! När jag sitter och tittar på alla hundratals ekipage analyserar jag nästan alltid över vad som gick fel respektive vad som stämde för dem som är inne på banan, allt för att jag ska lära mig mer och för att jag ska bli en skickligare ryttare.

Har även kollat nu på lite gamla tävlings och tränings filmer för att Tagga upp mig själv ordentligt. Har inte tävlat på 1 månad heller så det här blir toppen! :D

My star ❤

#1 - Frida

Lycka till jag håller tummarna!❤😊