Träningen igår

hallå hallå! 
 
 
Min dag har sugit sönder och jag har varit väldigt sur, hehe.. Förstår verkligen inte hur mina underbara vänner pallar med mig dagar som dessa när jag blir skit sur och sitter och deppar, haha!  även fast det kanske inte märks, så är jag oerhört glad över att ni finns och försöker muntra upp mig ♥
 
 
Nu ska mina fingrar skriva fort som bara den! Har en inlämningsuppgift som ska in idag senast 23.59 (döda mig). Vill förstås hinna klart långt innan det så jag hinner gå ut och motionera hästarna och sen komma in för att sova i tid. 
 

 
Nog om dagen och vidare till gårdagens träning! 
 
Blev somsagt mestadels markarbete men lite smått hoppning på slutet. Detta för att Matilda skulle få se och lära känna mig och Ellie och så ;) Jag tycker att det gick riktigt bra, lärde mig en hel del nya saker som jag inte hört från nån annan och på slutet hittade jag och Ellie varandra. I början ville hon gärna köra upp huvet och sänka ryggen men (som vanligt) när jag gör rätt så gör hon rätt! :) 
 
Super nöjd med träningen och det ska bli kul att fortsätta träna för Matilda! :D