powernap

hallå på er!  Precis tagit en såkallad "powernap" i en halvtimme, gash så skönt det var men jag hade gärna legat kvar i sängen och inte behövt gå uipp förns imorgonbitti. Men så funkar det inte! 
 
ska Plugga en liten stund till nu innan jag gåpr ut till stallet. Ramona ska få komma ut en liten sväng och Ellie ska få åka iväg och hoppträna! WOHOO :D Ska träna i Bie (till det ridhuset som vi brukar åka till) och träna för Matilda som äger stället. Ska bli jättekul att träna för någon ny, alltid nyttigt att träna för olika personer! Tror dock det blir lite mer markarbete/hoppning men det är bara bra att börja lite lugnt. Ska även till skästa på Torsdag och hoppträna för Louise eftersom det inte blev något förra veckan, så Ellie får två hoppträningar denna vecka! Det tackar varken hon eller jag nej till, hihi! :D ♥ 
 
 
Nu måste jag plugga så jag kan gå ut snart! PUSS