Svar

Hur går det med försäljningen av Ramona? Är hon fortfarande tillsalu? Är det någon / några som är intresserade eller står det still? 

Vad är planer och mål inför nästa år? (Typ vilka klasser/höjder och grenar vill du tävla mm)
 

Det har gått lite trögt men är ett par som ska prova henne nu snart.  Hon är fortfarande till salu och ifall någon är intresserad så är det bara att höra av sig! :) Världens finaste prinsessa, jag kunde verkligen inte ha fått en bättre ponny <3  
 
 

Kommer lägga ner mest tid på hoppningen när det gäller tävlandet, men har även tänkt att starta en dressyrtävling med Ellie haha :) Kul att se vad domarna tycker och lite så! Planen är att kvala MSVB med Ellie och 130 med Acorat så får vi se vart det leder! :)
 <3
 
 
Så länge som jag har kvar Ramona så tänkta jag tävla mestadels dressyr på henne (då jag känner mig för lång när jag hoppar henne) och få till bra resultat i LA:P1! Vore skit häftigt om vi kunde kvala till nationellt också, men vi får se hur det lir med det :) Kanske startar någon fälttävlan i vår också om hon är kvar... Vill att hon ändå ska flytta ganska snart till en fantastisk ny ryttare då det är jobbigt att inte veta hur länge hon stannar osv. När man väl har bestämt sig är det bättre att "få det överstökat" direkt.. Men jag njuter varenda dag och är så tacksam för att hon är min! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
<3