knäpp ponny

nu har jag kommit in efter en promenad med ellie!

 

Lindade in hennes ben, satte på boots och alla skydd man nu kan tänkas ha, och så begav vi oss ut i "skogen", haha. Vi vari af ute och gick i...?? kommer aldirg ihåg vad det heter men iaf där skogen är nerhuggen oså om ni fattar ?? haha ;) ska iaf ut och promenera/rida på sådan terräng för att fortsätta stärka henens muskler!

 

Och de gick bra, hon klev på bra och hon skada sig inte :D däremot gjorde jag det -.-  eller ja, de var faktiskt Ellies fel, HAHA... för hon klev på min skor vid hälen, drog av mig skorn och då när hon drog av den så trycktes skon in och min häl blev typ bajs, så jag har ont där nu :(( hah....  Efter vi hade varit där och gått runt lite, gick vi ner i hulta en sväng. sammanlagt var vi ute i ca 40 min!

 

 

Nu ska jag sova, PUSS!

 

P.S (KALHYGGE ELLER NÅGE SÅNT HETER DE KANSKE???) D.S

 

 

#1 - Sandra

Hejhej, ska du vara med på något fälttävlansläger hos Mathias i år? :)