"tävlings" resultat, eller snarare programridningsresultat:

Shoo!!

 

Nu har jag kommit hem och fixat lite i stallet och sådant ;) Gick faktiskt bra idag på programridningen, eller ja helt okej ;) hade det varit en riktig täövling hade jag nog varit skit sur, HAHA.

 

Men först så red jag ju LB:1, på framridningen var hon fin, men blev rädd för ganska mycket grejer då det var typ snöstorm ;s men men... sen när jag red pogrammet så var hon jätte nervös och spänd vid ena kortsidan i ridhuset... SÅ ja, hon var ju somsagt lspänd på vissa delar i programmet, och jag låste min hand lite väääl mycket så det blev inte så jätte bra hela tiden.. aja. Vissa stunder var hon SKITFIN, så jag tänker bara på de stunderna! ;D

 

Vi red ihop 61,???% i den klassen ändå trots en massa missar! ♥

 

Till La:n sen var hon inte lika "tittig" eller va man ska säga, och mer avslappnad men fortfarande lite spänd. Tycker vi gjorde en helt okej "runda" eller va man ska säga och vet ni vad vi fick???!!!!   63,???%!!!!!!!!!!!   HELT SJUUUUUUUUUUUUUUKT!!!!!!!  sist hade jag ju fan 54%! Grym ponny! ♥ ♥ ♥ Hon är ju helt klart bäst! ♥♥ (sen får vi väl se vad % blir när vi kommeru t på riktig tävling... heeh ;)

 

NU ska jag äta lite snabbt, och sedan rida Ellie! :D ♥♥

 

 

Peggy kommer förresten hem igen idag ju och de kommer alldelles strax! kul! :)) ♥

 

Puss!

#1 - Emelie Johansson

KUL att det gick bra, grattis! :D



btw, vem är Peggy? Din ponny? :)

#2 - Jasmine

Jag och Peggy är beestisar! :D <3

#3 - emmae

Allt bra med dig? :)