Död och äcklig.

hej!

 

NU har jag precis kommit hem efter en jätte jobbig cykel resa från skolan hem till mig! PUHA! tog exakt 33 minuter, och jag var helt död och genomblöt när jag kom in. (inte av regn utan äckligt svett..)

 

är nu somsagt helt slutkörd, ska ta en dusch så jag blir lite fräsch och äta mat. Sen ska jag rida Ellie om jag hinner innan moppekursen klockan 4. Annars rider jag henne sen och mockar och sådant nu innan! Vi får se hur det blir! ;)

 

Puss ! ♥

sötis hund ♥

 

#1 - Sofia

Ha en underbar fredag :D!

#2 - charlotta

sv; tack! :D

#3 - Josefine

Vilken fin blogg, skitsnygg häst!;) Allt bra?

#4 - - Swedish Source About Josh Hutcherson

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

#5 - Julia ツ

Var gärna med i dagensblogg , Länk till inlägget : http://flikenn.blogg.se/2012/march/dagensblogg.html#comment

#6 - Josefine

Sv: Tack så mkt! Va bra, härligt när allt känns bra!;)