RESULTAT LÖRDAG

dåså, då var meetinget klart för min del ;) kom hem för typ 3-4 timmar sedan men har varit ute och ridit, ätit och lite så ;) här kommer dagens resultat iaf!
 
 
Idag var de en LA som vi skulle rida. Min och Ellies LA debut och min första LA någonsin. jag var ganska så jätte nervös innan jag började rida måste jag erkänna, haha ;)) Men sen när jag väl satt på hästryggen kändes de mycke bättre (som alltid). På Framhoppningen gick hon suuuperfint! ååå så fint hon hoppa! :D ♥ grymt nöjd över den!
 
Inne på banan sen var hon även där jätte fin! :D Jag var näst sista startande, så jag visste vad jag var tvungen å göra för å bli placerad.... nejdå så tänkte jag faktiskt inte alls, haah ;) De enda jag ville var att nolla :) Först hoppa hon klockrent på de första hindrerna, på 4:an "tryckte jag in henne" för nära hindret, som även var ett räcke, så där fick vi ett pet som var helt och hållet mitt fel. På femman sen kom vi alldelles för långt ifrån, så hon tänkte stanna, men så grym som hon är så hoppa hon ändå när jag skänkla på, men där vart de ju värsta knashoppet så vi peta även den, men hon var så grym!♥ Resten av banan sen gick klockrent och jag är så jävla nöjd! :D ♥♥♥♥♥♥ super skönt att ha debuten gjort också, de är alltid "värst" första gången, haha ;)
 
 
De var liksom våran första LA och sjuuuuuuuuukt hård konkurrans men vi kom iaf runt banan och de var mitt mål! :D ♥ världens bästa ponny är vad jag har! ♥♥
 
BÄST!♥
 

Nu äre bara att tagga om, ska troligtvis till Heda den 12 och hoppa två lokala LB:er då de inte fanns någon regional tävling och jag vill så gärna tävla iaf en gång till innan jag åker till karibien! ♥ när jag kommer hem sen kör vi på direkt och nu ska vi allt visa vad vi går för!! ♥♥♥