KOM IGEN SARA!!!!

Godmorgon! Nu är jag somsagt hos pappa för er som missade det igår. 
 
 
Först av allt måste jag bara säga att Sara Algotsson Ostholt är bara för BÄST!!!! Och idag då jäklar ska hon ta GUUUUULD!!!  
 
För er som missade terrängen från OS igår så ligger Sara DELAD ETTA inför hoppningen idag och det Svenska laget ligger TREA!!  Helt sjukt vad dom är grymma! SÅ nuber jag er alla att hålla alla tummar och tår att allt går bra för Svenskarna idag!!! :DDD 
 
 
Sen igår så vann NORGE mot SVERIGE i damhandbollen! :D Inte för jag är så insatt i handboll, men gash, Norges målvakt var verkligen grym! ;D 
 
 
 

 
Idag så ska vi åka till grönan! :D as najjs! får se till att vinna lite godis igen, hehe :D  det enda dåliga äår att jag kommer missa hoppningen! :( MEN jag kommer sitta bänkad framför mobilen och kolla såklart! ♥  ja, så ser min dag ut ;) 
 
 
Blir kanske något inlägg ikväll, vi får se. Men ni får alla ta och ha en bra dag och glöm inte att heja på Svenska laget i fälttävlan och Sara idag!!! Klockan 11.30 visas det på Kunskapskanalen, därefter från klockan 12 kommer det gå på SVT1 !