Utkast: Jan. 7, 2012

Tjenare tjenare!
Nu har vi precis kommit hem till pappa efter att ha varit hos min låtsassyster som fyller år idag, så vi var där och firade henne! :) Så fort vi kom hem satte jag på Gladiatorerna på teve, Jag har saknat det programmet så sjuukt mycket och shit vilka minnen från när man var liten kom fram :))) kommer ihåg när vi va nånstans när jag va liten och träffade 4 gladiatorer, Electra och plexus var mina favoriter, de andra två som var där kommer jag inte ihåg. Men autograf från dom har jag iaf !! ( Och kramar om jag inte minns helt fel, är jag inte cool ? , SKOJJA.).
Snart börjar DUMPAD på trean som vi ska kolla på, om jag inte minns helt fel så är den ganska så bra :) Imorn blire nog en vanlig chilldag, och sen ska jag va med Julia när jag kommer hem ! ♥ Saknar dig min älskade ♥  nu ska jag nog skriva ihop This or That, eftersom jag fått många av en väldigt gullig vän :* ♥



Puss och kram! ( Jag vet inte vad som hänt för egentligen skriver jag med massa mellanrum så att texten inte ska klumpa ihop sig och bli tråkig å läsa, men de är nåt fel på antingen datan eller blogg.se :s


hjerta
#1 - Malin

Hej! Jag heter Malin Nilsson, och driver en blogg med hjälp hjälp av lite olika länder.. Om du vill bli Veckans Blogg, så har du hittat rätt blogg. Just nu så har jag nämligen veckans Blogg på min blogg. Om du är intresserad så kan du bara gå in på min blogg.



Dessutom så utsätts tre olika vinnare av en dator, så det kan bli vem som helst, för att öka dina chanser att vinna, hittar du på bloggen.



Kram och lycka till!

#2 - charlotta

sv; tack :D