Så underbart

hej!

 

Förlåt att jag inte bloggade något mer igår..., men statistiken var på topp ändå, KUL! :D

 

Varför jag inte bloggade var för att direkt när jag kom hem var jag tvungen att plugga till provet som är idag.... men vid 7 var jag död som en sten och orkade verkligen ingenting så jag gick faktiskt och la mig! :o Somnade kanske Runt halv åtta och gick upp vid tio i 7 nu imorse, och guuu så underbart det var att äntligen få sova ut ♥ Jag är redan mycket piggare, och kommer nog förhoppningsvis inte vara lika död längre :)Mamma tog hand om Ramona, tack ♥

 

Nu är det tänkt att jag ska gå upp och käka lite frukost  ;)  Och vad en dag som denna bjuder på vet jag inte riktigt ;) Men Ramona ska ridas helt klart! Och även den lilla ponnyn ska motioneras! ♥

Ska väl även plugga till NO-provet.., usch vad mycke plugg vi har... :s

 

Nej, dags att göra någonting men idag LOVAR jag att blogga när jag kommer hem! PUSS ♥

hihi, söt! ♥