at Wilma's place

hej på er!
Skrev ju i förra inlägget att jag inte skulle blogga
förns imorgon, varför vet jag inte riktigt ;s Men skit samma.
Har nu snott wilmas data iaf.. ;)  vi sitter och kollar på New Moon nu ....
Måste fortsätta "tjata" på att ni är duktiga på att kommentera, blir så glad när ni gör det så fortsätt är ni gulliga! :)) FÖrresten, jag skulle ju köra en "this or that" men typ ingen vill skriva. SÅ, antingen SKITER JAG I DET , ELLER SÅ tar ni och skriver lite till mig, men det är erat val! tvingar verkligen ingen eller så, och om ni inte vill att jag ska görat så skiter jag i't! :))
Och för er som har lust, får ni gärna kommentera vad ni vill att jag ska skriva om. De blir lättare att skriva någonting då när jag vet vad jag ska skriva om, och att jag vet att ni vill läsa om det.
skA fortsätta kolla på filmen nu, ni får ha det gött kära läsare och kommentera på som tusan nu! :D (svarar när jag kommer hem på de som jag fått..)
saknar min lilla sötnos <3
#1 - Wilma

Ponny/häst

Katt/hund

Ludde/Rasmus

Groda/padda

Vanlig säng/vattensäng

Skimmel/svart

Benlindor/skydd

Ninja/foppa

Hoppning/dressyr

Dressyr/fältävlan

Hoppning/fältävlan

Sommar/vinnter

Vår/höst

Vinter/höst

Vår/sommar

Sommar/höst

Vår/vinnter

Tårta/glass

Saft/vatten

Jul/påsk

Haloween/nyår

Finnland/Danmark

Sverige/Norge

Tävla/träna

Tävla hemma/ borta

Träna hemma/borta

Bada hav/sjö

Bada pool/badhus

Bowlla/bada

Komma 2/3 på en tävling

Vara 4 kompisar/2

Ridkompisar/skolkompisar

B-ponny/C-ponny

Tv/dator

Bo på landet/stan

Emo/fjortis

gå i 7/8 (skolan)

Rida ut/ridhus

Rida i padock/ridhus

Rida ut/padock

Bortrest/hemma

Plattat hår/inte plattat

Sminkad/inte sminkad

Lösnaglar/vanliga

Målade haglar/vanliga

#2 - Wilma

Ponny/häst

Katt/hund

Ludde/Rasmus

Groda/padda

Vanlig säng/vattensäng

Skimmel/svart

Benlindor/skydd

Ninja/foppa

Hoppning/dressyr

Dressyr/fältävlan

Hoppning/fältävlan

Sommar/vinnter

Vår/höst

Vinter/höst

Vår/sommar

Sommar/höst

Vår/vinnter

Tårta/glass

Saft/vatten

Jul/påsk

Haloween/nyår

Finnland/Danmark

Sverige/Norge

Tävla/träna

Tävla hemma/ borta

Träna hemma/borta

Bada hav/sjö

Bada pool/badhus

Bowlla/bada

Komma 2/3 på en tävling

Vara 4 kompisar/2

Ridkompisar/skolkompisar

B-ponny/C-ponny

Tv/dator

Bo på landet/stan

Emo/fjortis

gå i 7/8 (skolan)

Rida ut/ridhus

Rida i padock/ridhus

Rida ut/padock

Bortrest/hemma

Plattat hår/inte plattat

Sminkad/inte sminkad

Lösnaglar/vanliga

Målade haglar/vanliga

#3 - Wilma

Ponny/häst

Katt/hund

Ludde/Rasmus

Groda/padda

Vanlig säng/vattensäng

Skimmel/svart

Benlindor/skydd

Ninja/foppa

Hoppning/dressyr

Dressyr/fältävlan

Hoppning/fältävlan

Sommar/vinnter

Vår/höst

Vinter/höst

Vår/sommar

Sommar/höst

Vår/vinnter

Tårta/glass

Saft/vatten

Jul/påsk

Haloween/nyår

Finnland/Danmark

Sverige/Norge

Tävla/träna

Tävla hemma/ borta

Träna hemma/borta

Bada hav/sjö

Bada pool/badhus

Bowlla/bada

Komma 2/3 på en tävling

Vara 4 kompisar/2

Ridkompisar/skolkompisar

B-ponny/C-ponny

Tv/dator

Bo på landet/stan

Emo/fjortis

gå i 7/8 (skolan)

Rida ut/ridhus

Rida i padock/ridhus

Rida ut/padock

Bortrest/hemma

Plattat hår/inte plattat

Sminkad/inte sminkad

Lösnaglar/vanliga

Målade haglar/vanliga

Löshår/inte

Plastblomma/vanlig

Lågstadiet/mellanstadiet

Skala/dagis

Rida själv/med andra

Rita/måla

Ko/gris

Teknat/vanling (tv)

Stort/littet hus

Stall hemma/inhyrd

Pjamas/nattlinne

Hård/mjuk kudde

Råtta/mus

Åka båt/flygplan

Loka/vanligt vatten