What a wonderful weather!

hej! och vilket underbart vackert väder det är !  Tyvär får jag inte chansen att rida i det, buhuu :(  Det blir en annan dag helt enkelt!

 

Skolan var ganska chill idag, vi hade lektioner på förmiddan och sen klockan ett kolla vi på skolbio, "Flyga Drake". Den var faktiskt bra! men sorglig.  Den höll på i två timmar så vi sluta direkt efter, tog bussen hem och ja nu sitter jag här ;)

 

Ska äta lite nu, sen plugga MASSOR. Tråkigt, men that's life! Går nog ut nu innan och fotar lite först för annars kommer jag ha ha västa ångesten över att jag inte gjorde det när detvar så fint väder, hahah.  Åker in till bandet sen och rider när jag kommer hem!

 

Puss och kramis på er!  Har fått in lite frågor till frågestunden, FORTSÄTT ATT FRÅGA PÅ! :D



längtar som en tok till sommaren! ♥