Måndag

rubrikerna har tagit slut så de får bli en väldigt tråkig en idag.


Bytte lite plats i min planering och så jag mockade och fixade ALLT till ALLA i hela stallet innan gitarren! DUKTIG CHEY! :D

 

Så jag skulle alltså rida efter gitarren men nej så blev det visst inte -.-  när mamma hämtade mig från gitarren sa jag att jag hade varit duktig och gjort allt i stallet och sa att jag skulle rida nu när jag kom hem men då sa hon att jag var tvungen att plugga istället, så så fick det helt enkelt bli.

 

Så hela kvällen har jag typ pluggat -.- usch vad tråkigt det är...  Gick sen ut och tog in hästarna och nattade dom och då borsta, rykta, masserade och strechade jag Ramona så hon har inte vilat helt och hållet ;d Hon kändes även väldigt lösgjord! :D inte för jag är något proffs på att kännsa sånt direkt men hon var fin, lite stelare i höger än i vänster men så är det ju även när jag rider ;) Men sen när jag masserat lite och så blev hon mkt mjukare! :) ♥

 

Nu ska lilla jag sova, och glöm inte skriva frågor till frågestunden! :D PUSSS !♥♥♥♥♥ 

 

foto: linnea