onsdag vare, inte torsdag...

hej! kan väl säga som så att jag varit lite borta idag. iaf i morse... trodde det var torsdag och att de då va lungt att jag kunde sova till 20 över 7. men när väckarklockan aldrig ringde blev jag fundersam... kollade på kalendern i mobilen och såg att de va onsdag, SMIDIGT! så jag försov mig en timme, hehe ;) men mamma skjutsade in mig :) så, sen var de då skola, pest , som vanligt. och sista lektionen var jag inte så glad typ.. hehe. har inte varit så väldigt glad efter det. bara hungrig och trött.

 

tränade för stina efter fyra och ja, de gick väl lite sissådär..  vi tog ju av skorna på ramona i söndags när hovslagaren va här, då hon ivanliga fall inte går med skor men eftersom att jag skulle tävla fälttävlan ville vi inte chansa att inte ha broddar så då fick hon ha skor! i måndags och igår kändes de hur hemskt som helst ;s usch. verkligen inte bra. och på grusvägen och asfalten "haltar" hon.... idag var det lite bättre, men vi vill itne ta några risker inför lördag så imorgon kommer våran hovslagare ut igen och tar på henne skor! de blir skönt! :) och jag hoppas att de inte blir några problem :)

 

aja, nu har jag ätit och ska läsa lite bloggar, plugga och sen kolla på idol, Puss! ♥

 

 

#1 - Fredrika Källström

Bra att ni fixar skorna!! du skrämde skiten ur mig, trodde ni skulle missa :O



SV; jaa så skööönt att hon är bra :D:D

#2 - Fredrika Källström

SV; Tack så mycket <3 Min fina häst, vad konstigt det känns!



kram