Tävlingsresultat Katreinehoms RF

Hej! jag var klar redan vid halv tio imorse, men jag stannade kvar efter och kollade på andra + hjälpte till! :) (mamma åkte hem med hästen).

Nu till tävlingen!:

hon kändes fin på framridningen, det var ju typ iskallt ute på morgonen, men hon kändes ändå fin. inne i ridhuset på kolektingring var hon också fin och frammåt! :) inne på banan dog hon, som vanligt, men inte alls lika mycket som hon kan göra! Så hon var lite frammåt iaf :D sköönt. Fick en stor miss idag också -.- hon var väldigt mot handen och så efter ena galoppökningen men annars var det helt okej! :) Hade ingen super känsla som jag vill ha, men men, det är bara att öva på! Kom TREA på 180p. och 62,07%! :) ♥ (EXAKT SAMMA SOM FÖRRA VECKAN! :O) Är nöjd! och de var kul med en placering ;D hehe, älskar det. Men man tävlar väl ändå för att VINNA eller bli PLACERAD?!

Efter jag var klar åkte mamma hem med hästen medans jag stannade kvar och glodde på alla andra som var med + att jag hjälpte till :)  Stort Grattis till alla DM- Vinnare och även grattis til silver- och bronsmedaljörerna!!

 

Kom hem vid kvart i fem. Hjälpte Josse lite när hon red, åt mat, mockadeo ch fixade hö! Så nu är allt i stallet klart! :) ska ta och plugga in LA:1 så jag KAN det ;) Bra att börja träna ett tag innan! :) och sen ska jag bara chilla! :)Puss!!

 

sämst bilder, men jag hade inte ställt in kameran och sen blir de kassa bilder i ridhuset.. :) Och ramona undrar varför man ska gå fint på ett ärevarv, hon tycker att man ska ha huvet högt och springa fort! ♥

/ elise