"the day" och svar på kommentar

hej!  dagen har varit bra tror jag. skolan var helt okej. fick lite sovmorgon imorse då vi skulle få skjuts in vilket var gryyymt skönt!  sen efter skolan red jag ut en sväng med moa och josse :) josse red min lilla kung och han tyckte det var skit kul! :D det var även bra att hon red honom för han behöver motioneras ;) Ramona tyckte det va super kul och vi rejsade på på en väg vilket hon älskade ♥

 

efter det åkte jag till stan och "lirade" med bandet. gick ganska bra ändå tror jag :) när jag kom hem åt jag mat och PLUGGADE massor. så nu är jag skapligt trött...

 

Ska nu sova men jag har ju LOVAT er minst EN bild från globen, så det kommer en sist i detta inlägg! :)

 

tänkte även svara på en kommentar:

Linnea PHilipson om Schockemöhle Sports:
Var har du köpt bootsen ? =)


svar: Dom vann jag en gång, så jag vet inte riktigt var de är köpta ;) Men grymt snygga är dom iaf! :))

 

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva, men imorgon kommer det fler bilder fårn globen, HÅLL UT! PUSS ♥

 

på bilden ser ni ROBERT WHITAKER med hästen.... kommer inte ihåg namnet på hästen... och ROBERT tog nytt världsrekord i barbackahoppning på 2,12m!!! DET NI!!!!!  (om man får berömma sig själv, så tycker jag faktiskt att denna bild blev rätt bra)