hej på er!

hej! har ingen bättre rubrik för tillfället... ;s

 

vill inte skriva "idag har jag...." för det är så tråkigt och uttjatat. men jag tränade dressyr för stina förut och det gick suuuuuper! :D  har inte ridit dressyr på jätte länge så det var super konstigt med så långa läder, haa ;) men ramona var jätte fin och pigg! :D det var kul, för hon var så arbetsvillig och "dog" inte en endaste gång!! :DD har inte så mycket mer att säga, hon var helt eneklt GRYM! :D

 

Nu har jag ätit lite mat och nu ska jag PLUGGA. tänker inte redigera några bilder eller göra något annat förns jag har pluggat klart. så är det bara!

 

så, nu ska jag sätta igång så jag någon gång får redigera lite bilder från globen, för gu vad jag har längtat efter att göra det heeela dagen!!

 

Puss, och vi hörs senare! :D

#1 - charlotta

sv; hehe tack :)

#2 - charlotta

sv; hehe tack :)