Nu är allt som vanligt igen!

hej! :D

 

nu är jag tillbaka och jag är såååååå ledsen för att jag inte varit uppdaterad :( men det har varit sena kvällar för min del och jag har varit hur trött som helst så jag har verkligen inte haft tid :( men nu är jag tillbaka igen! :D

Jag tror jag skrev sist (?) att mamma stukat foten regält? så hon får inte stödja på den foten på 3 veckor! :o så det är väldigt mycket för mig just nu.. o0ch sen kommer de ju ta ännu fler veckor innan hon kan gå normalt osv..

men som tur är så ska mats följa med och skjutsa oss till tävlingar och träningar! :) tur det, men jag är ändå typ nervös för hur det kommer gå... fråga mig inte varför.. ;s  men jag ska iaf tävla på söndag! :D kuul, ska ju "bara" köra LD+5 och LC så det ska nog gå super! :) ska satsa lite hade jag tänkt ;) hah xd .

 

Nu ska jag ut och flytta två hästar till gräset, så de får bli feta :P hahah nä då ;) men skit samma.

Felicia kommer hit sen och rider med mig! :D måste ju ha lite hjälp att rida hästarna nu, för jag måste hålla igång 4 hästar :o jobbigt... men kul! :) denna vecka har de blivit lite segt med det då, men nu när tjeckerna har åkt hem så ska jag försöka att motionera minst 2 hästar per dag, om ingen ska vila någon dag då ;) vi får se hur det går.. men jag ska allt fixa det har jag tänkt!

Linnea (mammas kompis dotter) ska förresten komma hit imorgon till på tisdag för att hjälpa till i stallet! :D (de har typ "prao"dagar på hennes skola) så det blir bra då hon kan hjälpa mig med stalletn u när mamma bara sitter inne ;)

 

nä, nu måste jag flytta hästarna..

 

ska försöka fixa lite nya bilder så fort som möjligt!  Puss ♥

 

 

#1 - JULIA

sv; DEN FINNS JU INTE D: