inte så mke uppdate

men sånt är livet ;)
har varit med GEENA idag!! :DD Super skojjsigt ;) ♥ och vi måste va snart igen! :D sen nyss kom josse in i några minuter och vi snacka lite och så, och sen så kom hennes pappa och hämtade henne ;)
Nu ska jag dram ig ut till stallet innan jag somnar och fixa allt och sådant! ;d  Släpper nog ramona i paddocken idag bara så hon får springa lite och så då jag känner mig lite sjuk! :( BLÄ! jag vill bara INTE bli sjuk nuu!!! ska väl ta't lite lungt ;) men annars jobbar jag på som vanligt tills jag ramlar ihop :D ♥
nä, nu ska jag dra ut. blir kanske bloggning sen om jag hinner, har massa plugg också ;s Puss och KRAM! ♥♥


en lite sådära halvgalen bild på fina geena! :D ♥
#1 - olivia

hahahah så söt xd

jag behöver snacka med dig, sms eller imorgon ? <3

#2 - geena

hahahah fy vad gammal bild! xd

jaaa vi måååste vad snart igen! :D

älskar dig!! :* <3