ANMÄLD TILL TÄVLING!

har nu anmält mig till dressyrtävlingen i nyköping! Även första omgången i allsvenskan div 3! :D ♥ Är GRYMT taggad!!! 
har även kollat på lite andra tävlingar i både hopp och dressyr och jag hoppas jag kan åka på de flesta! :)

Puss och kram! ♥


bild från finalen div 3 förra året. vi kom tvåa. Denna dag var jag riktigt LEDSEN. Kunde inte rida min häst denna dag och det slutade med att vi hade SÄMST procent av alla i min kategori i den klassen och NÄST SÄMST procent i den klassen och även på hela dagen om jag inte minns fel? Denna tävling var faktiskt i NYKÖPING som vi ska till nu den 17 april. Nervös är jag! ;s men jag tror att det kommer gå riktigt bra! :D då jag kan rida ramona mycket bättre nu, och sen så har jag tränat så mycket :D och Ramona har blivit så sjukt mkt finare (det är för att jag rider henne ordäntligt och bra) så jag tror nog att det kan gå riktigt braa!! :DD ♥♥
#1 - HANNA

lycka till! :D