Det blir lite segt, men de får ni stå ut med!

hej! :) lite segt med bloggbningen har de ju varit, ja vet ;) men när jakom hem i måndags så åkte jag till wilma nästan direkt, lr ja red och så först då. sen sov ja hos wilma till igår, å sen följde hon med mig hem och sov hos mig till idag! :D Hur kul som helst har vi haft!! :DD  Älskar dig tjejen! ♥

Imorgon är det ju även tävling! :D skit kul ska det verkligen blii! Och ja hoppade med ramona igår och hon kändes grymt fin så det lär nog gå bra! :D ♥

 

lite senare nån gång kommer emelie hit och ska sova här! :D då hon ska följa med mig till tävlingen imorn och hjälpa mig och så :) SUPER NAJS!  och sen på fredag drar jag och emelie och mamma till FALSTERBO! :D ♥   Har samlat pengar, men inte tillräöckligt tror jag D: vi får se :P men ja håller på och målar typ något på stallet som ja får pengar av ;D så det är najs! :D

 

Ska gå ut och måla lite nu tänkte jag så jag tjänar mer pengar, haha ;) fixar Hästen och så senare ikväll, det ärj u så jävla varmt! :O ♥

 

Puss och kram!

 

du är bäst! ♥

#1 - sofia

besök gärna; http://ssoffiaahagbergg.blogg.se