Dagens träning för Daniel

hej! hemkommen efter ännu en dags tränande för daniel, och jäklar vad min ponny är grym! ♥

 

Först började vi med att rida fram på tre bommar där det först var 2 galoppsprång emellan och mellan de två sista ett galopp språng. Det gick super för mig :) vi gjorde det åt båda varven och på slutet utan stigbyglar. Sen höjde dom upp så de låg på sockerbitarna och så kom vi igen typ ett par gånger :) Sen hoppade vi tre kombinationen tror jag, och det gick super! :D Ramona hoppade skit bra, tjurade inte sönder och tvekade bara lite på B-hindret :))

 

Efter det hoppade vi en bana tror jag ;) och det gick super :) sen hoppade vi en längre bana med lite högre hinder. Dock var dom inte så jätte höga, låg på kanske 90 -100cm  (Det är ju ändå LB-LA höjd för mig.. ;)) Men Ramona var KANONFIN och hoppade som en gud ♥ Fyfan vad grym hon är asså, min lilla ponny. hon kom skit bra på alla hinder och hon klarade kombinationen utan att tveka och kom perfekt! ♥♥ Hon är BÄST min fina lilla ponny!! känns så jävla bra. hon har varit så GRYMT FIN nu i två dar och jobbat på som tusan! GRYMMA PONNY! ♥♥ finns inte så mycket mer att säga, förutom att Ramona är BÄST!! ♥♥♥♥

Här får ni lite bilder från idag! ♥

tråkigt med suddiga bilder, men ramona är fin iaf!

åå vad sur jag blir att bilderna alltid ska bli suddiga i ridhuset :(  den här hade nog varit super fin annars! <3

kass sits..

kass sits...

in med armbågarna !

 

hah, gulligt hopp ♥

Men Ramona är bäst ändå! ♥

 

och så en fråga till er, Inte för att man ser så bra MEN, tycker ni att jag passar i min nya hjälm... ?


Nu ska jag käka mat och sen ut och köra Ludde! :D ♥ 

 

Puss !!

 

#1 - Sofie

Vilken fin hoppteknik :)