Nu är jag på bra humör, ÄNTLIGEN!

hej! :D och nu är jag på bra humör, äntligen tyyp! :D var dock på bra humör igår efterskolan när jag va med wilma ♥ men annars har jag bara varit skittjurig typ :s  aja. jag RED iaf idag på träningen och de gick suuuuper! :D ♥ Ramona var verkligen suuper fiiN! :)) Känns så kul att allt slit jag gör funkar ! :) på slutet tränade vi lite förvändgalopp och eftersom mona är bäst, så gick det ju bäst :) ♥ Nu är jag taggad till på lördag...!!!!

 

fina bästa ponny ♥

 

bestälde även en bild från Clarafoto.se då jag vann ett presentkort på en bild från dom när jag kom tvåa i nyby-torshälla i en hopptävling imaj för någon dag sen, och nu har jag fått den! :) dock är den digital, men jag ska så fort som möjligt skriva ut den och rama in den! ♥ eller ja, jag ska gå till fotoaffären så får dom skriva ut den ;)såhär såg bilden ut iaf :

detta var den bästa bilden, vad jag tyckte, som dom hade! :) dock är det lite fult med mina armbågar som sticker ut sådär, men de är för att hon kom för nära men hoppade av ändå, och då blir de lite roliga hopp ;) fin är hon iaf! ♥

 

Nu ska jag slänga in mig i duschen sen äta, plugga och sovaa ;) Puss och kram! ♥