1 vecka sedan skiten började.

hej! och nu har jag kommit hem från skolan. lr jag kom hem för typ 40min sedan, men har ätit mat och lite så ;)

 

tänk. för en vecka sedan började helvetet igen. och tänk. för 1 vecka och 1 dag sen hade jag sommarlov.  aja. jag längtar tills den 19 september för då har vi studiedag ♥

 

skolan idag har väl varit som alla andra dagar, hemska. fast den hatr ändå vart helt okej och rätt chill. hade ju håltimme på idrotten så vi slutade en timme tidigare ♥  fick tillbaka vårat "land" vi gjorde i slutet av 7:an och jag är skapligt nöjd med betyget. Hon hadej u skrivit de nya betygen så jag fick ett B med en pil uppåt, vilket menade att hon inte riktigt visste om hon skulle ge mig ett A lr ett B. men sen när vi hade slutat kom hon fram till mig och sa att jag hade utvecklats mest av alla ;) vet inte om man ska se de possetivt eller negativt? men jag antar att de är rätt så bra ? :)

 

imorgon har vi lagdag vid stallsbacke och det blir nog kul! ;) ska antagligen cykla in till stan och dit och sen cykla hem igen, men vi får se om jag pallar det, HAHAH.

 

Nu ska jag dra ut och mocka innan jag ska träna. Puss. ♥

 

P.S, Om någon vill veta så hade mamma glömt sätta in pengar till tdb så de stogj u att tävlingen till på lördag var obetald D: men nu idag när ja kolla så har de fixat sig så nu är det betalt! ;D hahah. inte ett dugg intressant meeen.... D.S

idag ska jag RIDA och inte ÅKA häst har jag bestämt. även fast jag är hur trött som helst så ska jag inte faila sönder som jag gjorde imåndags..!!

#1 - jullebulle som fick bara b ... HAHA

HAHAH vad snackar du om elise ? klart det är bra ?! :D