Nu är sista dagen på lovet snart slut.

 

Så är det, tyvär :( det ända bra är att man får träffa alla vänner, men de skulle inte vara fel att ha lov en vecka till!

 

Har nu precis varit ute och ridit. Red endast Ramona idag då det blev sent och jag måste duscha och så nu.

Red först bort bortanför "gula huset". Vände sedan och travade och galopperade upp för backen. Ville inte rida på banan idag men då kom jag på att jag kunde rida i våran nya sommar hage. (vi lånar en bit av en äng nu i sommar då våran sommarhage inte kan användas förns nästa år)

Det var super kul! :) Mona var på hugget, men eftersom hon är så lydig som hon är så stannar hon lr saktar av så fort jag bara pillarl ite lätt med tyglarna :) Längde mkt i både traven och galoppen, så att hon fick strecka ut sig efter igår. Det gick bra tycker jag :) hade inga större krav på henne om man säger det så, men så fort jag ville arbeta henne så gjorde hon det, och när hon skulle gå med huvudet högre och inte i form så gjorde hon det! :) När jag sedan ridit klart så stretchade jag henne (som jag alltid gör).

 

Nu ska jag dejta duschen och sedan sängen.

 

Vi hörs i morn!

 

Puss och kraM! ♥

bilden: från förra året när vi var hemma hos mathias och tränade en gång! :) det var faktiskt även första gången jag hoppade terräng hinder med ramona! Med tanke på det, så ska vi åka till mathias på torsdag och träna! Gu vad roligt det ska bli asså!!! Har ju inte tränat för honom på eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevigheter då ramona blev halt och så! ♥♥