Mycket jobb och slit

hej!

rubriken stämmer perfekt ;) har nog inte haft en ledig sekund förns nu!

Efter jag bloggade senast, så har jag hunnit mocka 4 boxar, fylla på 15 påsar hö, gjort kraft foder och ridit två hästar.

Ridningen gick super! :) först tränade jag för stina med ramona, och jag tycker att det gick super bra! :D Ramona var duktig och lyssnade bra på mig :) Fina underbara ponny!♥

Efter det så red jag lite på bobo, inte mkt alls men lite grann så han fick röra på sig lite ;) Körde mest skritt-jobb men travade lite grann, inte mkt alls ;) Gjorde lite skänkelvikningar och så för att kolla hur han rörde sig i det och hur han lyssnade (jag har inte gjort det tidigare med honom). Men han var super fin! :) och duktig var han också! Fina ponny :)

 

NÄ, nu ska jag läsa lite bloggar och chilla. Sedan ska jag försöka sova, och somna tidigt. Igår somnade jag vid halv ett :/ usch, det var aldelles för lite sömn för mig med tanke på att jag går upp vid 6 ;s

Puss och kram och ha det så bra! :) ♥