nu så ... !

hej igen ! nu har jag kommit in från stallet, har mocklat åt tre hästar och sen kratsat alla 4 hästars hovar och smörjt dom .... red inte idag heller då ramona hade damp och sen så har ja läxor som måste göras och sen äre idol (; så ja får rida i morn i stället när det är STINATRÄNING ! :D
aja, dagen idag vari nte lika "tung" som igår då ja inte haft någon huvudvärk ! :D <3
men ja la mig halv nio igår :p och sen gick ja upp halv 6 idag igen.
skolan va tråkig då vi gick till tjugo över tre :( och jag fick fan DAMP idag på no läraren .... då vi skulle göra ett prov i fredags, dom gjorde de men ja va ju inte där då så då skulle ja göra de en annan dag och då tänkte jag i morse att ja säkert ska få göra de på fredag eftersom hon inte har sagt något men då innan no:n så säger vår so lärare att jag och olle skulle ha prov IDAG och jag hade bara pluggat en gång !!!!!!  men ja tänkte aja, sen så när vi gick in så sa olle att han hade glömt sina papper hemma medans han va i cypern ? så då fick han göra de på freda i stället och sen fråga hon mig om ja va redo för att göra provet och ja bah egentligen inte men ja får väl göra de ^^ men hon lyssna typ inte tror ja ? och sen så fråga nåra kompisaro m ja skulle göra de och då sa ja , ja måste väl men ja har inte tränat... dom bah men säg de då ! så då sa dom de och så fråga hon mig igen och ja bah jag har inte tränat men ja måste väl göra de ...
och då kom hon fram till mig och bah: dom andra hade tränat till i fredags och ja bah men ... hon bah : och jag vet att du inte va här då men du måste va förberedd då till nästa gång ! och ja menar VAFAN !!! HUR FAN I HELVETE SKA JAG VETA ATT JAG SKULLE GÖRA DE IDAG NäR HON INTE SAGT NÅGONTING TILL MIIG ???? :@ så ja va tvungen och göra de så jag har antagligen typ fem rätt kanske ? då ja nästan inte kunde nånting ... men tur va att de va likt so provet men vissa frågor kunde ja inte så ja bryr mig inte om de här provet nå mera för jag hatar no och nu har ja ännu mera DAMP på no!!!!
aja, läste nån verkligen de här ? haah jag ska ju förresten "försöka" att inte svära så mke lovade ja klassen efter idrotten ^^ ahah, de lyckades ja verkligten inte med idag men ja får väl försöka :P 

efter skolan gick ja hem till julia och vi tittade på tv och åt nudlar ! x) <3
sen åkte vi ner till kulturskolan för ja skulle spela saxofon och sen så stanna hon kvar där för att deras band skulle spela sen ( ;  då träffade jag även fanny, felicia och ebba ! :D <33
och sen så träffade jag bacon för hon spelar efter mig ♥
aja,  blev rätt så långt undra om någon pallade att läsa allt skit ja skrivit ? :P

puss med er och jag skriver imorn !!

PUSS



//ELISE♥♥