SOMMARLOOOOOOV!!

Hej! nu är jag klart med allt inför skolavslutningen ! huh!
jag var tvunmgen att gå upp kl 5!:OOOO barra för min .. klass ska äta "frukost" tillsammans , gulligt va ? ! NOOOT.-
och de ska vi göra kl 7! :O klockan är nu 6.33 och jag är klart med allt. håret och ansiktet å kladerna är fixade å klara :) Men ute SPÖREGNAR DET! :(( så mitt hår kommer nog antagligen locka till sig och få damp bara jag går ut till bilen .- åå .
men men , har man cp hår så har man ;)  men nu är de iaf Fiinast! haah:P<3  har tyvär ingen bild på de, lr jo de har ja men jag har inte lagt upp bilderna på datan :p ahah vafan palla göra de nu ;) men dom komemr antagligen sen :p
ajaj, Puss mä er och hoppas alla får ett sköööööööööönt SOMMARLOOOOOOV!!!!!!!!!!!!!!<33333

NI får klara eer utan en bild i detta inägget ;)

Puss // Elise