vennevadjagskaskrivaförrubrik.

hhej.
har nte bloggat på nåra dar jag vet men men ..
idag i skolan så dampa ivar och riccardoo :OOOOO   jävla damp asså !! :@ men men !
idag va jag me julia iaf ! :D<3 och vi nörda varulven !(bara jag och julia som fattar)
Men innan det så gick vi på stan och handlade lite ;) <33
Det var roligt men kallt xd!
och vi fick lite damp på en som jobbar på ur&penn !! jävla cp människa !! :@@@@
jaja ,,, ,
sitter här nu och är piss trött !! sover typ inget -. men men ,.. idag ska jag försöka gå och lägga miiig skapligt iaf ! :D <3
Träffade josse också idag när vi va på stan ! :D <3  (VI måste va snart !!!  :D:D:D <333 )
men jag har mkt tråkigt just nu måste spela saxofon ...
 aja,,,
Ninjas valpar kommer snart !!! :D yeyy " faan vad kul dt ska bliii ! <33
vari nte i stallet i måndas och idag .. men var me juuliaa istället ! :D  har faktiskt varit kul att va med en kompis mer än en dag i veckan ! XD! haahh <33
ajaj ..... 
Nej nu måste jag träna sax innan mamma får damp .-   

 Pussssssss på er alla !!!!!!!!   /// Eliise <3