Rooligt !

hhej.
Dressyrtävling idag. finalen i seriedressyren ;)
först vare en vanlig omgång :) red LC:2,hon gick super fiint idag men vi fick en miss.. + två till men dom såg nog inte dommaren för fick ingen komentar på det ;) Men det kändes ändå ganska bra :D <3 . vi fick 60,07% och en seger ! :D
sen slog man ihop allas prosent/poäng och då kom jag 5:a av 8:a så jag är faktiskt riktigt nöjd !
Vann en rosett när jag vann men har inte fått rosetten än för dom gul/blå är slut :(
sen när jag kom femma så vann jag en reflexgrimma ;D <3
efter att tävlingen var slut så var det bara att mocka. men först var jag i sadelkammaren och pratade med Moa och Ellen ;) men sedan blev jga tvungen till att mocka..
När jag hade mockat gjorde jag maten och allt. men sen när jag vile åka hem så kunde ingen hämta mej, så då tog jag min tid att städa min hylla i sadelkammaren med ett fiint resultat ! :) <3
när jag var klar med att ha städat den så ringde jag till mamma igen men hon kunde inte komma och hämta mej förns om ca 45 min om inte lite mer ! :O
Så då tog jag nästa tid till att ta bort allt julpynt över boxen XD!  När jag var klar så ringde jag ännu en gång och då skulle hon åka! :D Äntligen !!!! ;D <33
När jag kom hem satte jag mej vid datan ;)
Sen va jag med sofiiii!!! och vi hade mkt kul!
Nu sitter jag här och måste göra läxor :(          men dt är jag nog snart klar med! ;D (hoppas jag )
& liksom hallå! från och med idag kan ninjas valpar komma när som helst !!! Längtar !! ;D;D <33333333






Vi kände oss som segrare igår& idag och det blev vi !! :D <3

JAG älskar diig Sofiii älskling !!


Pusssssssssssss     Eliise ! ;D <3
#1 - sofi!

älskar dej med gumman! vi äe bääst oh vi kmr alltid va det! alltid du oh jag!! (L) <33