nämen hej !

Hejsan alla !

(ärhospappaihelgen)

idag åkte vi först nån stans utanför gullmarsplan ? och åkte gokart !
vi köpte så vi kunde åka 3x7min.
men när vi skulle åka första gången så lacka jag ur :S
mne sen provade jag en gång och tyckte dt va kul!
så åkte en gång till och då gick det super.!
sen hade jag kvar en gåmng att åka så ola köpte en till biljett :/ ville åka själv men dt va ändå kul!!
sedan åkte vi till Hötorget för att boka biljetter till avatar, men dom va slut sålda idag så vi ska på den imorn bitti!  ;D <3
så då gick v runt lite för att ola skulle köpa skor... men han hitta inga.. så då tjockade vi oss med att äta på burger king :) sedasn vare bah att ta tunnelbanan tillbaka hem :)
när vi kom hem så titta pappa på v75  ;) och när det blev reklam så var emma-LEE på tven elr va man ska säga men dom spela upp den ! :D <33
sedan tittade vi på en film på femman , allt en tjej vill ha , tror jag den hette ? den va iaf sjuuuuuukt bra ! :D
sitte nu och gör inge ;) <33



Pusss på er alla ! hugs från eliiise !<333333