Längesen jag skrev ? jo jag vet ..

hhej.
jag vet att dt va länge sen ja va inne men ja orkar inte ;)
jaja,,
idag vare fest för vicki och becci ! :D riktigt rooligt! så jag hade på  miig mina nya kläder som jag köpte igår ;) <3
tyckte att det blev ganska så bra faktiskt....
men men ...   asså jag har typ inget att skriva om .. utom att NINJAS VALPAR kan komma när som helst !!! :D:D:D <333333333     ..
och igår till idag så sov matilda och sofii hos miig ! ;D kul !
och igår när jag red (hoppade lite) så blev hon lite galen och så blev allt fel så hon kom typ på ett löitet hinder men hoppa baj högt så jag tappa balansen helt och hamnade på halsen :OO och hon ba gallioperade i hela ridhuset innan jag fick stopp på henne " :O var ju tvungen att hålla i mej så fick inte tag i tycglarna ;SS men dt va fett äckligt :ssss
Men idag när jag och tilda red ut så gick det bra :) hon bocka som vanligt men onte lka mycket som sist ;)) <33 


 HALLÅ!!! ????   Nån som vet när vi ska ha disco ?? och när jag ska stå bakbord bnästa gång ?? :OO

saknar alla !  
Pusssssssssssssssss             Eliise <3



(bilden är från ikväll ... )
#1 - duvetjuuulia

du , jag och felicia ska stå vecka 11, och vi har disco i början av februari !