Hejsan alla !

hhej !
Idag har man inte gjort så mycket..  elr om jag tänker efter så är dt nog ändå kanska mkt ;) <3
jaja ,,,
Först vare skola .-  tråkigt !   och idag vare ju tisdag .- den tråkigaste dan på hela fucking veckan !!!! 
hade iaf typ först mentorstid.- sen svenska, sen slöjd , NO och sen B-språk, (franska ) Tråkigt!!
Men franskan va ganska så rolig ändå ;) för vi hade en "tävling" . Då var jag med celine iett lag och vi vann ! haha vi ägde fan ! så som första pris fick vi en varsin sandwich :D (glassen ) medans dom andra fick en pigelin ! ha !
jaaj ,.,.  sen drog jag hem , satte mej vid datan och gjorde ingenting,
men sedan var jag tvungen att åka och spela sax -.  när jag kom hem så åt jag mat, sedan vare bah att dra till the stall ! Mockade så fort jag kom dit och sen skulle jag rida, "på lektion " men vi hoppade en serie som var ganska så rolig och dt gick bra ! 
sen vare bah att dra hem , matade ninja och gosade lite med valparna, och åt lite. Sen nu sitter jag här. jävligt trött efter denna dag ,
men vad ska jag göra ? hmm kanske sova ?? jo men dt ska jag !
för er som har min bilddagbok så kanske ni vet att jag skrev hoppas, hoppas , hoppas på en bild för ett tag sen ,  och typ i slutet av veckan elr i början av nästa ? kmr alla få reda på dt ;) <3




Pusssssss     Eliise <3