hallå! :D

hejsaan på er !
jag skulle ha bloggat i torsdags ochigår men det har varit ganska så m ycket :)

Men men ...
 i tosdags så vare mathias träning! :D
Det gick suuuuuuuuuuuuper bra !!!!!!
vi hoppade kombination med att lägga en volt i mitten elr vad man ska säga ;P
och då vare ett räcke som låg på 1m typ och det gick suuuuuuuuper !!!!!  hon hoppade super snäsllt och var bäst ! (som vanligt)  men jätte rooligt vare iaf!
senhoppade vi en trippelbarr...  först gick det jätte bra (även fasst jag hatar tripplar :s) men sen höjde mathias ganska så mycket så den blev as stor :OOO  och då typ bromsade jga men jag villej u att hon skulle hoppa men den var så jävla läskig! så hon stanna för vi hade ingen fart alls. men sen la M ner den lite och då stanna honigen.. och ingen så ja höll på att trilla av ;P men sen var jaglite mer bestämd och då hoppade vi den nåra gånger och då hoppade hon som en gud igen ! :D <3333
Det var verkligen rooligt!
sen när jag hade tränat färdigt så åkte jag hem för jag skulle sova med JULIA ! :D haha fett kul hade viii !
MÅSTE GÖRAS OM ÄLSKLING!!!!! :D:D <333333333


Det var torsdagen.




¨nu berättar jga om lördagen .
från fre till lör sov jag hos matilda.
men sen ganskatidigt åkte jag hem .
då åkte jag hem till miin älskling lilla tuffy !<33333333
sen skulle vi åka till pappa med ett tåg sen vid klockan 6 .
så jga och mamma åkte ut till stallet. när jag red var hon helt underbar! allt gick verkligen suuper!!  detvar en så härligkänsla !<33333 :d
malin hoppade i ridhuset och jag blev så jävla sugen på att hoppainnan jag åker (ska åka till farmor inorge )
så jag hoppade en kombination (den var låg men endå) och detjickbäst i hela världen ! det bara flöt på så jag vet inte vad ! hon var verkligen suuuuuuper fiiiin ! :D:D <3333333  det var så himla kul att det gick så bra idag :D <3


Det var lördagewn.

Nu äre söndag. och jag sitter hos pappa och ska äta frukost! sen bäre av till NORGE ! :D <3333333333333






Pussssssssssssssssssssss från mej !HOPP!
#1 - tilda

heej!

längtar redan tills du kmr hem älskling!

vad ska jag nu göra på sportlovet?!

hoppas du får det bra i norge iaf!

kmr sakna dej så in i.

vi ses om en vecka!

älskar dej!!!!!

puus hej!!<33333333heej!

längtar redan tills du kmr hem älskling!

vad ska jag nu göra på sportlovet?!

hoppas du får det bra i norge iaf!

kmr sakna dej så in i.

vi ses om en vecka!

älskar dej!!!!!

puus hej!!<33333333heej!

längtar redan tills du kmr hem älskling!

vad ska jag nu göra på sportlovet?!

hoppas du får det bra i norge iaf!

kmr sakna dej så in i.

vi ses om en vecka!

älskar dej!!!!!

puus hej!!<33333333