Chaa chaa !

Hejsan hejsan alla..

Jag har inte bloggat på ett tag men jag hinner inte sitta vid datan varje dag ;) <3
men men ..
idag hade vi friluftsdag med skolan , jag åkte skiidor i spökbacken ;D <3 Riktigt skojsigt vare !! :d
Först åkte jag med vickan och julia, men sen vare bara jag och julia (vickan åkte då med dom andra )
Riktigt kul! Och en gång åkte jag med frida och geena och julia och julia ;)
men i sista backen (elr vad man ska säga ? ) så åkte bara jag och geena XD! ahah
vi typ "gick ner" för en cp backe i skogen :) Och helt plötsigt ramlatr jag på henne XD! haah och jag böjde hennes stav så när hon böjde tbx den så gick den av (a) ahah <3
men ritigty kul vare ! Sen åkte jag,julia,julia,frida,geena och fanny med bara pjäxorna :D (jag och julia började ! )
Det var typ det roooligaste ! :DD: <33
ahahahaj
sen när vi skulle hem så vare en som hade tagit min väska ;OO men jag fick tbx den :)
Tack för en OTROLIGT ROOOLIG DAG !!!!!!


Pusssssssssssss!   Eliise ! :*****   <33333333333

  (passar bra med en fiin snö bild, haha NOOT !den äh inte fiin XD! )