UutE !

chaaa! 
har nu precis varit ute och hoppat lite med niini ;) <3

tyvär så är bilden från i somras  , palla nt ta nån bild idaa :P
men emn , dt va kul.. elr ja iaf ett tag . . . . .
nu är jag bah här och gör inte nåt  för jag är fortfarande sjuk !! ;SSS och jag börjar bli trött på dä  nue !  men..
igår så skulle jag följa med mamma och handla hundmat, och då handlade vi vanlig mat också sen (inte i samma affär) men ja palla nt gå in i mat affären .- , så jag satt i bilen och lekte liite med stolen :p heheh dt va riiktigt kul tyckte jag :P spec, när den där killen glodde på miig ;)
memen, HEEELT plötsligt ser jag ett par krit viita, långa,äcklingt håriga ben , så ja bah sa t mig själv : "oh fi faan vilka äckliga ben !"
så jag tittar snett bakåt och då ser jag !!!!!   asså OMGGGGGGG   då setr jag äckel SEBBE och hans ÄCKLIGA BEN OCH samboo!!!   och han suuper FUUULA HATT!!!! snacka om att jag garva när jag såg han !! men dom var påväg mot affärs ingången , så ja bah :  "neeeej!! han får INTE gå in till mamama ,ja mÅÅÅSTE rringa t na ! "
så jag började ringa till henne för att varna henne att dampet skulle komma men som tur var så fortsatte dom att gå! tuur dää att domm iiinte sååg miigh elr mamam ! :O
näj usch nu sitter jag här och hostar som en griis ! och dt äh en jävligt jobbig hoosta !!!
men men ........
jag får väll bara ta mer hostmedecin som inte funkar .-
Puss mä er ! <3333

och nii! jag bjuuuuder på bilden :P <333
#1 - fanny !

hahah, de där måste vi stå ut med varje dag -.- xd<3