suuper helg ! (y)

hejj mä er !
som rubriken, det har varit en suuper helg !
igår va ja med moa :) och vi hade riktigt rooligt! när jag red så red jag på stora utebanan i dom fina vattenpölarna ;) och moa fottade lite (y)  (bilder kommer)  sen sov vi också :) och så va vi ida mä !
det var riktigt rooligt!  idag satt vi vid datan och titta på Björn gustafsson ;) ahah  vi garva föör mke ! ;)
och igår bada vi (y) som alltid :) och sen moffade vi chips & godis :)
det finns typ inte så mke att skriva , är mke dålig på att skriva mke , men jaa. . . .
måste typ göra en läxa nu :( riktigt tråååkigt! men jag måste :(
någon annan som gjort någe kul i helgen ?? !
nej hari nge mer att skriva men nu kommer det bilder ! Puss !!

jag bjuuder på bilderna där jag är med ;)  men idag var mitt hår så sjuukt fiint!!:D <3


jag tycker hon är söt iaf ! <3

heh :P

älskar skoorna !

denna bild är från i fredags ;) vill ha registrerings skylten ! haha !! <33

en riktigt HET bil på mig och moa för jätte längesen :P vi bjuder på den !! :D <3

förlåt, jag VET att det ser konstigt ut men jag hade dressyrsadel OCH dressyrläder ! så det var inte det enklaste att hoppa i ;)




du är så fin min ängel <3

den sista och underbaraste bilden ! <33

slängh dit en komentar tack ! :D
#1 - Alice z

assnygga bilder(aa ;))<333333

#2 - moa

jag som tog bilderna :P

#3 - Maria Lindh

Så jää*vla fiina<3333