jag är dålig på att skriva rubriker .

Hejj mä er !!
har ni gjort ida då ??
nej själv har man bara vart hemma...  det är ändå ganska jobbigt att va hemma och dega .- lr ibnte jobbigt men jaa trååkigt !
idag har jag inte gjort så mke, tittat på tv och soviit :) har också vart ute i hulta och varit ute med ninja och hoppat ;)
i morgon äre träni9ng hos mooa ! fan va kul det ska blii!! ;DD det var såå länge sen man va däär nuu  <3 ;), jaa för er som inte vet var hon bor så bor hon i nybygget ;) <3
och på söndag äre regional dressyrtävlingar för ponny ! själv ska man hjälpa till ;) och efter så blire trääning för Erika ! WIIIIIIIIIEEE!!!! kul kul!! ;D <33
Det är alltid liika rooligt att träna för henne ! ;D <3
men men , inte så mke mer att skriva för jag pallar typ inte lr jo men jag vet liksom inte vad jag ska skrivas så det blir bara nåågee :P
nej nu ska jag gå och ääta !
puss på er !! <33

fICK LUST ATT TA DEN HÄR BILDEN :P
Pusssss